ΚΟΚΛΙΩΤΗΣ Κωνσταντίνος. Πολίτη του τόπου!

 
Απευθύνομαι σε σένα που έχασες τη εμπιστοσύνη σου σε αυτούς που πίστεψες, σε αυτούς που αποδείχθηκαν αφερέγγυοι, λιπόψυχοι, Σαλαμινο-παραχωρητές και αριβίστες.
Απευθύνομαι σε σένα που σου γκρέμισαν τα όνειρα και ζεις σε ένα περιβάλλον μίζερο με απαξιωμένη ζωή.
Απευθύνομαι σε σένα που βλέπεις μέρα με τη μέρα, χρόνο με το χρόνο, τον τόπο σου να γίνεται χειρότερος… Χωρίς δημόσιες υπηρεσίες, δίχως περίθαλψη, χωρίς πλατείες και χώρους πρασίνου, αφημένος στην αδιαφορία και την εγκατάλειψη.
Απευθύνομαι σε σένα που έμεινες πίσω από τις υποσχέσεις, χάνοντας τον τρένο βλέποντας τους ημετέρους, βολεμένους και φτιαγμένους.
Απευθύνομαι σε σένα που σε κατέταξαν σε πολίτη τρίτης και τέταρτης κατηγορίας...
Απευθύνομαι σε σένα που είσαι σαν εμένα, που είμαστε οι άλλοι: Οι άνθρωποι του μόχθου, του αγώνα και του μεροκάματου. Οι υπάλληλοι, οι εργάτες, οι επιχειρηματίες, οι εθελοντές των 150-200€  το μήνα….
Καιρός λοιπόν να φωνάξουμε όλοι μαζί: ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ σε όλους εκείνους της δημοτικής αρχής, τους δήθεν διασώστες του τόπου, που δεν έκαναν τίποτα, παρά μόνο ζημιά.
Γιατί ζητάς την ψήφο μας, με ρωτούν;
Γιατί αυτοί που έδειχναν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τόπο από εμένα, με κορόιδεψαν.
Γιατί αυτοί που έδειχναν μεγαλύτερη αγάπη από μένα για τον τόπο, άλλη… αγάπη είχαν στο μυαλό τους.
Γιατί ήμουν και θα είμαι ενεργός πολίτης του τόπου και αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί.
Βγαίνω μπροστά για να κάνω τον τόπο μου όπως τον ονειρεύτηκα.
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλέξανδρος Κριτσίκης ευχαριστήριο

Ανακοίνωση υποψηφιότητας από τη Βάσω Θεοδορακοπούλου - Μπόγρη, που ήδη, θεωρείται φαβορί

Δεύτερη, σοβαρή καταδίκη για τον Γιάννη Τσαβαρή